torsdag 1 mars 2012

Våren är här

Alla säger att våren är här. Och nog är det varmt och klibbigt ute.
Man hinner inte mer än lägga sig så blir man blöt. Det är blött i gruset, i gräset och i vattenpölar. :/

Så kommer man in och där står kära mor i stugan och hävdar att hon ska hyra in en polack som torkar oss torra vid dörren varje gång, eller nej, kanske en jättestor hår- och tassblås som kan installeras smidigt i hallen?

Jag vet, hon är inte riktigt klok.
Å andra sidan har jag aldrig sagt något annat heller!

Jaha, är våren på väg nu då. Gud, så tråkigt.
Jag är lapphund, jag diggar snö och kyla och istappar (isglassar). Ibland tycker jag att katterna ser ut som renar också, men det är bara för att jag ska kunna jaga dem lite - fast bara när inte mamma ser!
Måtte våren ta er om ni skvallrar..!

Hej å puss!

/Cheyenne - snöhundar rules

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar