fredag 20 januari 2012

Bredkäftad å skelögd

Soljäveln lyste in genom sovrumsfönstret och väckte mig i min snyggsömn.
Det är väl faan att man aldrig kan få sova så länge man vill!

Mamman (ja, jag kallar henne mamman, jag är från Finland liksom. Hade jag vart tysk hade hon vart muttin. Hon säger själv att hon är glad över att jag är finne...) spelade musik och verkade nästan dansa upp ur madrassen...(??)
Hrm. Åt jag svamp igår?

Ur sovrummet kom vi och feta Cheyenne halkade nedför trappen utanför ytterdörren och stod på näsan i vanlig ordning. Jävla klumpfot!
Idag åt jag upp min frukost. Mamman så glad och bredkäftad ut.

Tydligen hade mamman en bra dag idag. Vi skulle på promenad innan hennes trötta leder blev tröttare.
Så halkade vi iväg i solnedgången. Eller uppgången? Äh, skiten var ju redan uppe för helvitti!
Mamman skelade emot solen och sa att jag var duktig. Sen sa hon att Cheyenne var duktig.
Tur att vi är så duktiga att vi kan gå på promenad...jodåsåatt.

Det ryktas om att det som komma ett männskobarn i miniatyr hit idag.
Jag gillar männskobarn. De luktar kakor och saft!
Så nu ska jag lägga mig å vänta på miniatyren. Hepp!

Hyvästi ja suukko!

/Tequila - som gillar kakor å saft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar